Tuesday, September 8, 2009

သူကိုယ္တိုင္သူ႔အဘိုးၿပန္ၿဖစ္ၿခင္း

မက္တိြန္းဆိုတဲ့ ကမၻာေက်ာ္စာေရးဆရာၾကီး တစ္ေယာက္ကေၿပာထားတယ္ဗ်.သူကိုယ္တိုင္သူ႔အဘိုးၿပန္ၿဖစ္ေနတာေလ.....
သူကေၿပာတယ္ .."အရြယ္ေရာက္ေနတဲ့ သမီးတစ္ေယာက္ရိွတဲ့ မုဆိုးမတစ္ေယာက္ကို ကြ်န္ေတာ္က( အဲ ..မက္တိြန္းေၿပာတာေနာ္.. ဟီး.ေကာင္ေလးေၿပာတာ ဟုတ္ဘူး..)လက္ထပ္လိုက္တယ္ဆိုပါစို႔"
" ကြ်န္ေတာ့္အေဖက ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ မယားပါသမီးနဲ႔ၾကိဳက္ေရာ ၿပီးက် လက္ထပ္လိုက္တယ္"
အဲဒီမွာ ေသခ်ာမွတ္ထားေတာ့ေနာ္. ဟဲ.ဟဲ နည္းနည္းရႈပ္ေတာ့မွာ..
မယားပါသမီးနဲ႔ယူလိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အေဖက ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ သမက္ၿဖစ္သြားတယ္...အင္း ဒီလိုပဲ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ မယားပါသမီးကလည္း
ကြ်န္ေတာ့္အေမ ၿဖစ္သြားၿပန္ေရာ.. ဟုတ္တယ္ေနာ္... အေဖ့ရဲ႕ မိန္းမဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕အေမေပါ့..
ဆက္ေၿပာမယ္ေနာ္ မွတ္ထားဦးေလ.. ကြ်န္ေတာ့္ ဇနီးက သားတစ္ေယာက္ေမြးတယ္. အဲဒီက ကြ်န္ေတာ္ သားက အေဖ့ရဲ႕ေယာက္ဖၿဖစ္သြားၿပီေနာ္..ဒီလိုပဲ ကြ်န္ေတာ္သားကလည္း ကြ်န္ေတာ့္ ဦးေလးၿပန္ၿဖစ္သြားၿပန္ေရာ.. ဟဲ.ဟဲ.
နည္းနည္းရႈပ္သြားလား မသိဘူး..
ရွင္းၿပမယ္ေနာ္.. ကြ်န္ေတာ့္သားက ကြ်န္ေတာ့္မိေထြးနဲ႔ဆို အေမတူ ဖေအကြဲေမာင္ႏွမ ေတာ္ေနတယ္ေလ..အဲဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္အေဖနဲ႔ဆို ေယာက္ဖသြားေတာ္ေတာ့မွာေပါ့ ဟုတ္ဖူးလား.. ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ဆို ဦးေလးၿပန္ေတာ္ေနတယ္..
ဟီး...ဟီးး. ၿပီးေသးဘူးဗ်.. အဲဒီမွာ ကြ်န္ေတာ့္အေဖရဲ႕ မိန္းမကလည္း သားတစ္ေယာက္ေမြးလိုက္ေသးတယ္ဗ်...
မိေထြးက ေမြးတာဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔က ဖေအတူ အေမကြဲ ညီေတာ္ေနၿပန္ေရာ..
အင္း ဒီလိုပဲေလ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ မယားပါသမီးကေမြးတာၿဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ေၿမးလည္းေတာ္ေနၿပန္တယ္ေလ..
ဟီး .တကယ္တမ္းေၿပာရရင္ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ မိန္းမကလည္း ကြ်န္ေတာ့္အဘြားၿဖစ္ေနၿပန္တယ္..ဟုတ္တယ္ေလ.. အေဖ့မိန္းမရဲ႕အေမဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ဆို ေၿမးအဘြားေတာ္ေနတာကိုးဗ်... ဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကြ်န္ေတာ့္မိန္းမရဲ႕ လင္ေယာက်ၤားလည္းၿဖစ္ ေၿမးလည္းၿဖစ္ေနတယ္ေလ... ေနာက္ၿပီး အဲဒီ ကြ်န္ေတာ္ အဘြား ယူထားတဲ့ လင္ေယာက်ၤားက
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ အဘိုးၿဖစ္ေနေတာ့တာေပါ့... ဟုတ္တယ္မို႔လား..........

( ကြ်န္ေတာ္.. ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ နာမ္းစားသံုးၿခင္းဟာ ဖတ္ေကာင္းရံု အဆင္ေၿပဖို႔သက္သက္သာ ရည္ရြယ္ပါသည္. ဟီး ေကာင္ေလးငယ္ မဟုတ္ေၾကာင္းပါ )

6 comments:

ဝက္ဝံေလး said...

ေခါင္းမူးတယ္ ဒါျဗဲ ဟြင္းးးးးးးးး

kyalkalay said...

ဝက္မ နင္ စာမလုပ္ဘူးလား
ဝက္ျဖစ္ျပီး အခ်ိန္မစီး ရင္မေကာင္းဘူးေနာ္


rap သီခ်င္းလိုပဲ
အားလုံးကိုရွုတ္ေနတာပဲ

မခ်စ္ရ said...

မသိဘူးျပန္ရွင္းျပေပး...ေနာ္

အမ

သားၾကီး said...

တာရာမင္းေဝရဲ့ ဝတၴဳတစ္ပုဒ္မွာလည္း
ဖတ္ဖူးတယ္ အဲဒီတုန္းက ဖတ္တာ ေခါင္းမူးေလာက္ေအာင္အမ်ိဳးစပ္ျပထားတယ္
အခုျပန္ဖတ္လည္းမူးတုန္းပါပဲ

စိမ္း... said...

အား မေသာက္ပဲမူးတယ္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးကြ...

သုခုမေလဒီ said...

အရွဳပ္ေတာ္ပံု ေတာ္စပ္ေၾကာင္းဖတ္သြားတယ္။ ဖတ္ၿပီးမွကိုယ့္မ်က္လံုုးပိုျပဴးသြားတာသိရေတာ့တယ္။ း)